tisdag 1 oktober 2013

Att vilja en massa

Skulle vilja storstäda.
Skulle vilja ta en promenad.
Skulle vilja åka och handla båda två, maken och jag.
Skulle vilja läsa en vanlig bok igen.
Skulle vilja åka till badhuset.
Skulle vilja träffa vänner.
Skulle vilja ligga på soffan en hel dag och bara titta på tv.

Jag vill göra massor med saker. Mer än det här faktiskt ;-) Var på föreläsning i onsdags och ska börja ta lite fler pauser, göra lite saker som jag vill, inte bara som jag måste :-) Vissa saker är väl enklare än andra att kunna genomföra. Att ligga en dag på soffan och glo på tv lär väl inte hända förrän man blir pensionär! :-D

Första steget var att ta en promenad i det fina höstvädret häromdagen. Idag tänkte jag få med övriga familjen på att städa (det blir väl stoorstäda ;-) ) och som belöning åka och köpa vinterskor till tjejerna. Vi får väl se om det lyckas!

Trevlig helg alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar