torsdag 15 september 2011

Exakt en månad kvar!

Jag måste säga att jag mår väldigt bra i min graviditet. Väldigt lite graviditetskrämpor! Lite foglossning och lite halsbränna. Har börjat känna av ischiasnerven i vissa lägen, vilket inte är skönt men överkombart. Det verkar inte vara alla andra förunnat att slippa en massa jobbiga krämpor. Jag är glad så länge det varar :-)

I förrgår beställde jag lite kläder från Sigge & Juno och idag var paketet här. Bla den här fina Kattvig-bodyn :-)


Kan inte säga annat än att jag gillar rea :-D Har inte handlat speciellt mycket inför bebisankomsten så det var kul att få hålla i lite pyttekläder.
Kanske börjar bli dags att packa en BB-väska och plocka ihop de viktiga pappren som ska med till förlossningen, nu när det är exakt en månad kvar. Ja, ja, det känner jag väl för en dag här framöver också, gissar jag.

På torsdagar har båda tjejerna gymnastik och det är lite pusslande. Idag har dock både vi och tjejerna har varit disciplinerade och har gjort det vi skulle. Mat, dusch, läxor, betalat räkningar, städat i köket och läggning. Till det ska sägas att maken har vaktmästartjänst i fotbollsföreningen i kväll. Hoppas han kommer hem snart!

5 kommentarer:

  1. Så fin! Och passar till vilken sort det än är!!!

    SvaraRadera
  2. Tänkte detsamma. Passar både tjej o kille o dessutom jättefin!

    SvaraRadera
  3. Det är så kul att ha en blogg jag kan följa med gott samvete, måste ju ha koll på familjen.
    Syster yster

    SvaraRadera
  4. Vad kul att det funkar att kommentera nu!
    Tack Gen :-)
    Ja, koll måste man ha! Vi hörs i helgen :-)

    SvaraRadera