söndag 4 september 2011

Hormoner

Har nog lite hormonpåslag idag. Känner mig inte riktigt glad :/
Trots att jag tyckte det var så klart att bebisen låg annorlunda senast när magen mättes till lite mindre så börjar jag ändå bli orolig. Magen känns inte speciellt stor när jag ligger på rygg. Den sjunker in ganska mycket... Dessutom måste jag boka om bm-besöket i veckan eftersom det krockar med annat.

Trots att jag inte känner mig på topp idag så boar jag (tror jag och det har väl också med hormoner att göra kanske). Har tagit upp lakan och kläder från källaren för att se hur det ser ut och sen börja tvätta vid tillfälle. Har tagit av klädseln på vagnen vi köpte igår och provar just nu att tvätta den, vi vår väl se hur det ser ut efteråt....
Håller på att rensa i vår walkincloset för att göra plats för nya familjemedlemmens saker. Då är det till att ge upp sitt eget utrymme ;-) En hylla och en låda blir det till att börja med.
Skickar med en bild på hur det ser ut när jag boar (eller stökar ner skulle nog maken säga) ;-)
Inne i hörnet bakom garderoben på höger sida sitter skötbordet.
Har haft mycket kontakt med mamma på telefon nu i helgen. Hon är i Ullared och fyndar och undrar jättemycket över saker till bebisen och även tjejerna. Men det är svårt, det är så dålig mottagning. Vi ska hälsa på mamma, pappa och brosan i slutet på september och då får vi se allt de fått tag i i helgen, det ska bli kul!

Nu behöver vi börja göra oss i ordning för att gå på cirkus!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar