torsdag 29 september 2011

Vill bara gråta...

Det här var inlägget jag hade skrivit innan...
Nu har denna dag passerat också och snart är denna intensiva mastodontvecka över. Haft styrelsemöte hela dagen och nu finns det en hel del att ta tag i i morgon och inför årsmötet nästa vecka.

Efter att jag hade lämnat den stora på gymnastikträningen åkte jag hem o vilade. Jag till och med somnade en stund. Vilket var skönt och behövligt. Maken lagade middag. Han kommer nog att få göra en hel del här hemma framöver, vilket han också inser. Känns lite drygt eller kanske jobbigt att inte kunna bidra på samma sätt som tidigare.

Mängden sammandragningar har ökat betydlig de senaste två dagarna och magen blir stenhård titt som tätt. De gör inte ont så det lär inte vara något på gång än på ett tag. Antar att vi bara har farit på träningsläger ;-) Ser fram emot en helt ledig helg!

Det är vad som blir nu....

Gick ner i källaren och upptäckte att vi har vatten på golvet i källaren. Inga enorma mängder men möbler är förstörda...
Fy f-n vad ledsen jag blir, vill bara lägga mig ner och gråta. Jag vill inte mer, inte en gång till o en gång till... Jag orkar verkligen inte med allt jobb, försäkringsbolag, byggfirmor, bära möbler, kasta saker, städa... Vill inte mer.... *gråter*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar