fredag 2 september 2011

Sköna helg, välkommen!

Den här veckan har varit helt galen!
Denna helg kommer att behövas för att återhämta mig, helt klart. Och förhoppningsvis hinna fokusera på lite bebisförberedelser. Ska kolla på en vagn som bekanta till oss vill bli av med. Maken ville ju sätta upp skötbordet och jag behöver gå igenom vad vi har och inte har. Mamma ska nog ner till Ullared och undrar om det är något vi behövde :-)  Så bäst att gå igenom grejerna redan i kväll alltså!

Har senaste tiden blivit bättre, både maken och jag, på att dra ner kostnaderna med tanke på vad som ska komma. Matlåda hela veckan och bättre planering av inköpen. Det känns bra att börja redan innan bebis kommer. Inkomsterna kommer ju bli betydligt mindre eftersom vi behöver vara hemma till augusti 2013 för att få plats på dagis.

Facebook är bra ibland men inte jämt (det tar jag en annan dag). Vet nu var cirkusen som jag har biljetter till är. :-)

Dags att insupa lite fredagslugn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar