söndag 25 september 2011

Helg med släkten

Har haft sköna dagar hos föräldrarna. Igår bad och lördagsmys med alla fyra barnen, två egna och två syskonbarn. Idag har vi varit i skogen och gått tips-och bingopromenad. Några av oss vann, andra inte. Jag tillhörde skaran som inte vann ;-)

Tjejerna har fått håret klippt utav sin mormor som kan allt! Det pågår kurragömmalekar, fotbollsspel, DS-turnering, teckningsritning och ännu mer. Full aktivitet på barnen! Puh, och jag mest tittar på. Fast jag höll ett bra tempo i skogen :-D

Ska försöka ladda och samla motivation inför veckans prövning. Ska på kongress utanför Stockholm och diskutera de viktiga frågorna för Vårdförbundet de närmaste tre åren. Superspännande men att åka dit höggravid känns som inget man vill rekommendera. Vill ju vara riktigt pigg och alert och det är inte riktigt så jag känner mig nu men vet också att när jag väl kommer dit så blir jag på hugget!!

Nu ska vi snart fara hemåt med hela bilen fullpackad av bebissaker. Nu har vi nog snart allt på plats hemma. Känns alltid tomt att åka ifrån föräldrarna och känner ofta att jag vill bo närmare. Nu är det kanske två månader tills vi ses igen. Det blir när vi firar tjejernas födelsedagar i november. Hoppas, hoppas vi kan få ihop att ses en sväng innan... i samband med litens ankomst.

Här ser ni världens bästa barnvakt o sötkusinen :-)

4 kommentarer:

  1. Testar att kommentera. /CS

    SvaraRadera
  2. Trevligt att se er i metropolen Vara, Det var roligt att Ni äntligen fick träffa Fidelie, det tyckte hon med! Tack för presenterna! /Kalle

    SvaraRadera
  3. Kalle: Det var jättekul att träffa Fia också! Och dig, det var ju ett tag sen känns det som! Stoor kram till er båda

    Elli: Så söt! Vad kul att det funkade nu :-) Gjorde du på något annat sätt nu? Kram kram

    SvaraRadera