måndag 12 september 2011

Fatta beslut

Hur är man en stöttande mamma på bästa sätt? Har en dotter med mycket funderingar. Ska man ta beslutet åt henne eller ska hon få försöka bestämma själv?

Idag har jag i alla fall meddelat mitt beslut angående båtresan. Jag stannar hemma. Kollegorna och medlemmarna får åka själva. Det känns för osäkert att åka med en månad kvar. Maken kände sig inte helt bekväm med att jag skulle åka heller och jag känner likadant. Jag kommer att ha fullt upp att göra på hemmaplan ändå. När jag väl fattat beslutet känns det bra men jag har tvekat mycket, vill ju åka med och få träffa en massa medlemmar också. Men nu har jag bestämt mig!

Fick positiva besked idag. Över 100 medlemmar har tagit beslut om att vara med och påverka vilka de vill ha i styrelsen de kommande tre åren. Superkul att så många kommer på årsmötet den 5 oktober :-) Tror på att utskick via mail i god tid är en framgångsfaktor. Medlemmarna måste få veta att vi finns och att de kan påverka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar