fredag 16 september 2011

Fredagskänsla..

I morses hade jag en sån där skön fredagskänsla i kroppen. Så skönt att det är fredag! Det är härligt!

Dagen förflöt och jag fick mycket gjort som behövdes göras.
Tyvärr är det så i mitt jobb att jag kan känna mig oerhört maktlös i vissa situationer och det är inte kul :-( Jag vill ju kunna påverka och få saker och ting att bli bättre, men så är jag så bakbunden av olika anledningar ibland. Det känns frustrerande...
Sen är det aldrig roligt, inte ens för mig att få en massa tråkiga besked på en fredag. Huvudet är ju inte helt lätt när man går hem då och hjärtat är lite ledset. Att sen gå hem efter två timmars övertid ger inte heller pluspoäng till en redan tuff dag.
Ja helgen börjar inte på på bästa sätt men förhoppningsvis går det uppåt efter det då, eller hur?! Solen skiner ju och jag har faktiskt cyklat till och från jobbet idag :-)

Då är bara till att bestämma vad man ska äta då... Maken har vaktmästeritjänst idag igen och jag och lilla fröken får äta kvällsmat själva. Helst skulle jag vilja sova bort ett par timmar och slippa laga mat. Det får bli att hoppa över sovstunden och lösa matlagningen genom att köpa hämtmat. Sötisen har bestämt sig för pizza!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar