torsdag 20 oktober 2011

Äntligen hemma med sonen som fått ett namn

Nu är vi hemma och har börjat installera oss. Maken och jag har bytt sida i sängen för att lillemans säng ska kunna stå bredvid mig. Det gick inte på annat vis med vårat lilla sovrum. :-)

Tänkte jag skulle få in lite bilder här, nu när jag har tillgång till dator.

Inte ens en timma gammal

Stolt storasyster

Nöjd kille
Stolt storasyster för andra gången

Och namnet storasystrarna föll för var..... Joel! Inte helt tippat men de blev kära i det namnet. :-)

Har fått många fina hälsningar, sms, presenter, hjälp här hemma och blommor. Stort tack till alla! Känner lite dåligt samvete för att jag inte hinner svara på allt men ska slå bort det nu och njuta av den lille sonen. Återkommer med lite mer imorgon.
Sov så gott alla....

6 kommentarer:

  1. Grattis igen!!! Och vilket vackert namn på en vacker gosse!!! Njut nu det mesta du kan, tiden går alldeles för fort. Kram Sussi

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Njuter för fullt. Går fortfarande omkring i lugnt tempo o vill inte riktigt lämna bubblan än... Försöker stanna kvar så länge jag kan :-)

    SvaraRadera
  3. Fint namn!!! Och fina bilder! Kram

    SvaraRadera
  4. jätte grattis, han är verkligen fin.......
    TINA

    SvaraRadera