måndag 17 oktober 2011

Falsklarm

Första natten på riktigt länge som jag inte sov helt hundra. Somnade på soffan (typisk mig), vaknade vid halv ett o gjorde mig i ordning. Klockan ett kom Ida in o kunde inte sova. Nattade henne o somnade om. Vaknade vid halv fyra av att jag hade ont i magen - sammandragning. Vaknade o blev pigg förstås, tänkte att kanske händer det något mer. De andra förlossningarna har ju startat på nätterna och just med att jag plötsligt vaknat men förstås hände ingenting. Somnade vid halv sex igen, så det blev inte mycket sömn i natt men har ändå känt mig pigg idag.... men...
Pyttsan, ungen kommer att stanna inne i veckor till :/

Sammanställt och renskrivit de sista enkäterna idag på jobbet idag. Mailat lite o ringt lite. Funderar på hur jag ska göra med jobb framöver? Risk att jag blir rastlös hemma men jag får fundera vidare...

Maken lagade lite lovely lax här hemma ikväll, mm så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar