torsdag 30 januari 2014

En massa roligt!

Äntligen! Igår kom mejlet om att jag klarat den andra ledarskapskursen. Wihoo! Och snacka om att jag tappade hakan när det stod att betyget var vg. Som jag inte tyckte att mitt arbete var värt det, men jag måste ha en vriden uppfattning om vad som är bra och inte...

Har varit iväg två dagar på utbildning och utbyte med andra förtroendevalda från andra avdelningar. Det var intressant och alltid lika trevligt. Och vilket ställe! Loka brunn. De hade den bästa relaxavdelning av alla ställen jag varit på. Dit skulle jag vilja åka igen!

Och så roligaste av allt. Idag bokade vi flygbiljetter till Thailand i jul. O så härligt!! Men så löjlig jag är... har  varit så nervös o fixat fram och tillbaka, tittat o jämfört. Till slut hittade jag i alla fall ganska billiga biljetter. 6900 per person. Det tyckte jag var bra! :-) Nu längtar jag redan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar