lördag 18 januari 2014

Men oj, så länge sen..

Det var som jag skrev nått!

Har avslutat andra kursen jag har läst och samtidigt har det varit hektiska dagar på jobbet. Men nu blir det inte mer läsa på ett tag utan bara jobba och ägna tid åt sånt som delvis blivit försummat. Hem, barn, träning typ ;-)
Vilket innebar städning i två timmar igår, haha! Zombie-städning kallade jag det. Dyngtrött, fredag som det var o städade utan att tänka, bara gjorde, lite halvt i slowmotion. Men med maken hjälp blev det rent. Jag skurade tom golvet. :-)

Idag var det desto skönare att vakna upp o känna att förmiddagen inte behövde användas till städning. Istället gick jag och Joel till backen och åkte bob. Sen åkte han lite rutschkana, gick balansgång, gungade och skjutsade mamma i båten.

Nu verkar tjejerna vilja gå på bio och jag får väl åka och handla :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar