söndag 16 oktober 2011

Uppe med tuppen

Vaknade tidigt idag, strax innan halv sex, av att jag hade ont i höften. Det beror inte på att bebis är på väg ut utan att jag sovit ostört en hel natt i samma posistion. ;-) Försökte somna om men det gick inte tack vare att jag somnade så tidigt igår.

Nu sitter jag i soffan och funderar över vad jag vill göra idag. Vill försöka få till några roliga dagar framöver i stället för att vara på dåligt humör. Funderar på att baka bullar, leta reda på spädbarnsfiltarna o tvätta dom. Kanske ta en promenad - får se hur vädret är när det ljusnar. Behöver handla för veckan och planera lite mat. Sen är det simskola i eftermiddag. Blev sugen på att fixa en äppelkaka men vi har knappt inga äpplen kvar i träden - det har varit väldigt lite äpplen i år.

Igår for vi till Busborgen med tjejerna. Jag var förvånad vad lite folk det var där. Tog med mig kameran men glömde fota?! Blev upptagen i samtal med min man och lite jobb.
När vi kom hem ville tjejerna ut och sälja saffran. Igår var det inte svårsålt och de tyckte det var jättekul och nu är allt nästan slut :-)

Soluppgång på Skymningsgatan :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar