lördag 29 oktober 2011

Långlördag

Efter lite sovmorgon till 20 över 7 så åt vi frukost tillsammans hela familjen. Sen ringde vi o kollade hur långt mina föräldrar hunnit på sin väg till oss o då svarade de att de redan var i Västerås-lite paff blev jag. Gillar att de är så morgontidiga så att vi får så mycket tid tillsammans som möjligt ;-)
Pappa hade köpt med sig tårta till Joels ära o den smaskade vi på till fikat. Fina kläder o en musikmobil till sängen fick lillkillen också.
Sen tog vi en sväng på stan. Först scrapbookingmässa, så lunchsushi, kalaslämning av en Tuva och en sväng till gallerian Igor. Bokade fotografering, redan till på tisdag, vilket innebar "panik" med kläder, oklippt hår och obefintligt med snygga skor... Får se om jag bokar om tiden ;-)

For iväg på möhippa en stund på kvällen och lilleman fick hänga på, och charmade förstås alla tjejerna :-) När jag kom hem fick jag fläskfilé o potatisgratäng av maken. Tjejerna och en kompis hade varit ute och "halloweenat" men ville ut en sväng till efter maten. Men de var snabbt inne igen, de tyckte det var läskigt ute när klockan passerat nio.

Nu efter tio skjutsade jag hem kompisen, så nu är det dags att hoppa i säng. Trött efter en lång dag :-)

Mina söta häxor, innan de började sminka sig med "låtsasblod och svarta skuggor" :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar