tisdag 27 september 2011

Snart natt efter en lång dag

Nu är det dags att göra kväller efter en mycket lång dag. Många beslut har tagits men inte alla i linje med vad jag anser vara rätt men så fungerar det i en demokrati. ;-)

Många har frågat hur långt det är kvar och kommenterat magen. Som min kollega tillika barnmorska säger; man blir identifierad med magen i det här läget av graviditeten, sen är det bebisen som får all uppmärksamhet.
Men har fått två kommentarer ikväll om att jag sagt många kloka saker under dagen och det känns bra och det är ju inte att bli identifierad med magen ;-)
Jag har inga problem med att prata inför folk men det jag blir störd på är att jag inte kan säga saker så slagkraftigt att jag får alla med mig. Men det är min första normala/ordinarie kongress och jag får inse att jag helt enkelt lär mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar