måndag 5 september 2011

En ok måndag

Har haft en helt ok dag men har inte fått gjort allt jag borde. En kollega kom tillbaka från semestern idag och då blir det lite rapportering och fördelning av arbetsuppgifter. Sen har jag deltagit en förbättringsprocess hos arbetsgivaren, vilket alltid är intressant och inspirerande samtidigt finns det en hel del att tänka på och tänka över.

Snabbt hem och hann säga hej till maken o lilla fröken. Sen iväg för att vara med på gymnastikträningen för stora tjejen. Hon tränar 2,5 timme och väl hemma är det mat, dusch o sova som gäller. För min del är det en del skolpapper som ska gås igenom och fyllas i. Sen nedvarvning o go´natt för min del också.

Förresten; cirkusen igår var rolig och tjejerna var helt fascinerade, det var ju första gången för dem. Jättekul att se! Här kommer en bild på lilla frökens pausunderhållning.




Och så måste jag skicka med en bild på coola kulan ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar