onsdag 7 september 2011

Vågar jag?

Maken har dragit till skogs. Vi får väl se vad han kommer hem med. Det gjorde att jag får hoppa över mathandlingen idag och fokusera på läxläsning och matlagning. Till tjejernas förtjusning får det bli pannkaka idag :-)

Har haft en produktiv dag idag som avslutades med ett möte med arbetsgivaren för att klargöra lite kring material som vi vill ta del av. Ett jättebra möte och jag hoppas att de förstår vad vi menar. Det kommer även bli en utvärdering och en genomlysning av den ersättningsmodell som diskuterades, det lät mycket positivt! Hoppas att medlemmarna ska bli nöjda när det är klart, men det är väl som alltid med mitt arbete. Det krävs tålamod när man ska jobba igenom olika saker, men för att det ska bli bra måste man ju göra ett gediget arbete, inget hafsarbete, det är inte min grej.

Har funderingar på att göra bloggen "offentlig" men vet inte om jag vågar. Vem vill läsa det jag skriver egentligen? Men samtidigt, det kanske är intressant för andra, vad vet jag?! Har smygstartat och lämnat ut adressen till en bloggvän och fått positiv feedback, så det är väl bara att kasta sig utför stupet, eller?

2 kommentarer:

  1. Så roligt att du vågade så snabbt! Men inget att förlora, ju... En win-win-situation helt enkelt. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, jag hoppas att det ska mottas positivt! :-)
    /Cecilia

    SvaraRadera