söndag 8 juni 2014

Söndagsutflykt

Det händer inte ofta. Att vi beger oss i väg hela familjen på en utflykt. Men ibland passar det och alla är välvilligt inställda :-) En cykelutflykt till Gäddeholm för att äta glass. Sen en sväng ner till badet. Och den stora doppade sig till och med!! 
Imponerad av att de orkade cykla så pass långt, 1,8 mil t.o.r.








Men jag fattar inte?! Att det alltid ska bli bråk :-( Alla blir ju så ledsna...
Men kanske är allt bra igen nu, det kanske bara är hos mig det ligger kvar en klump i magen?

Tuva drog på kalas, maken o Joel for iväg på fotboll och Ida ville ha med mig ut och springa. Vi tog en liten vända på dryga 3 km med lite intervaller. Sen försökte jag göra mig till och fixa efterrätt med den var inte färdig när jag tog ut den... Fick åka in igen men det var bara jag som åt ;-)

Ha en fin vecka alla! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar