fredag 8 februari 2013

Vem tycker att det är dags att ta ner julgardinerna?

Jo, jag till exempel!!
Men jag hinner ju inte med. Jag har alldeles för roligt just nu :-)
Helgen var ju fullbokad med en massa roliga saker. Vi hann med en vända på isen trots att Ida glömt sina skridskor i skolan. Vi promenerade, tjejerna åkte skrinnade, vi grillade korv och bullar. Joel åkte pulka i 10 minuter innan han somnade. Då fick han åka vagn.





Tyvärr har jag varit småkrasslig hela veckan och inte kunnat träna. Och i kombination med en väldans massa god mat på olika ställen så känner jag att jag bara sväller! Men jag har kul.  Får hålla lite ordning på maten hemma i vardagen i stället ;-)

Igår packade vi och idag drar vi för ett besök hos svärmor och en tur till Romme. Ska bli så kul! Och så får vi sällskap i backen, extra kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar