söndag 19 maj 2013

Många dagar

Nu har det gått många dagar igen. Många dagar som jag varit trött och somnat tidigt, många dagar då jag prioriterat annat.
Har som sagt varit i Oslo med jobbet och kommer hem med en massa nya intryck och nya idéer. Känslan av att få känna sig inspirerad är härlig! :-) Vi hade ganska tråkigt väder men en dag var hyfsad och den dagen fick jag till en löptur från operahuset, via Akers brygge och upp till slottet. Det var skönt!



På jobbet fortsätter det att rusa på. Maj är helt galen! Den här veckan har vi fyra aktiviteter/mötesplatser där jag är huvudansvarig för planeringen. Jisses, huvudet känns helt omskakat ;-)

Helgen har inneburit mycket fotboll. Maken och Ida har varit i Eskilstuna på cup. Tuva hade poolspel i Irsta idag, vilket innebär att de spelar en liten minicup och spelar flera korta matcher. Tuva var kämpade verkligen och gav järnet. Och Ida hade blivit uppmärksammad för hennes starka insats i kvartsfinalen mot serieledarna.



Igår var jag och de minsta hemma hela dagen och jag rensade bort maskrosor. Och det var bara att köra. Borra ner huvudet och "gräva". De tar liksom aldrig slut. Höll på till 9 på kvällen. Man lär ju fortsätta... För även om jag fick upp tre sopsäckar så finns det många kvar. Många....
Men vi hade ett härligt väder och har alla blivit lite solbrända :-)


Tur att barnen kan roa sig själva stundvis, han verkligen älskar att hoppa studsmatta. Idag smet han ut i bara blöja och började hoppa, haha!!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar