lördag 25 maj 2013

Tok-Frans, olyckor och jobb

En liten tok-frans som ville följa med till jobbet i morses...

Oj, vilken vecka! Två dagar på raken har jag jobbat dryga 12 h/dygn. Vårruset ena kvällen o så förtroendevaldadag och årsmöte den andra. Men båda dagarna blev mycket lyckade och då känner jag mig nöjd och tillfreds. Kan släppa lite av all min planering som funnits i mitt huvud ett bra tag nu :-)

Sen hände det såna där tokigheter som gör att man vet att man gå hem från jobbet... Lyckades radera en hel mejllista istället för att radera ett enda namn. :-/ Yisses, vad knäpp man är ibland...

Fick dock ett härligt avslut på en intensiv vecka när vi blev bortbjudna på middag till goa vännerna. När vi senare kommer hem så är hela huset städat av Ida som smet hem lite tidigare. WOW! Helt fantastiskt, vad överraskad jag blev :-)

En olycka till hann vi dock med.  När vi cyklade till vännerna ramlade Tuva ganska illa av cykeln. Hon föll i backen, slog i munnen o kinden i asfalten och med benen rakt upp, och ramla över sin egen nacke. Såg illa ut! Försökte känna så att inget var av men det verkade ok. Inga hiskeliga skrapsår heller. Älskade lilla snorpan...

God natt alla vänner där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar