torsdag 19 september 2013

Brädad av mamma

Då var man brädad av mamma/mormor då... När sonen vaknade i morses var det inte mamma han ropade efter utan "Mommo!"
Så söt!! :-)

Nu har mamma åkt hem för den här gången och det har varit så roligt och skönt att ha henne när. Gillar att bara kunna slänga ur mig en fråga som dyker upp i huvudet utan att behöva planera in när det funkar att ringa. Hon ser saker som inte jag ser. Hon fixar saker inte jag fixar. Hon hjälper till mer än hon behöver. Hon älskar att vara med barnen. <3

Tack mamma för all hjälp och för att du är du! Vi saknar dig!!

2 kommentarer:

  1. Låter precis som den super duper mamman jag känner :) Men slå dig själv för bröstet ibland också, du e allt en supermorsa du med syrran!

    SvaraRadera
  2. Ibland slår jag mig för bröstet men för det mesta känner man väl sig otillräcklig som småbarnsmorsa gissar jag :-)
    Kram på dig! Brorsan? :-)

    SvaraRadera