fredag 13 september 2013

Plugg, färg o date

Nu har jag varit på första riktiga föreläsningen. Blev lite lugnare. Kändes helt övermäktigt tidigare men nu känns det som det kanske finns en liiiiten chans att jag skulle kunna klara kursen. Det är dock enormt mycket arbete och jag vet inte hur jag kommer att fixa det :-/
Har läst hela eftermiddagen...

Nån som kan, det är i alla fall Joel. Han gillar att måla, eller "malla" som han själv säger. Han ritar cirklar och får ihop dem riktigt snyggt :-)

Imorgon har jag bokat date med maken! Tar vara på känslan av att vara höstfräsch i håret :-) Var iväg i lördags och försökte få ordning på det. Det blev i alla fall mörkare men då blev man ju genast blekare. Men gillar mörkt och jag vänjer mig :-) Och luggen blir väl  längre snart ;-)

Tänker vara en "dålig förälder" och ha barnfria tid tillsammans med maken imorgon som sagt. Har ordnat med barnvakt åt Joel. Tjejerna är upptagna på annat håll. Händer inte ofta och tycker någon att man är en dålig förälder så får det väl vara så då ;-)
Jag ser i alla fall fram emot det! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar