söndag 1 september 2013

SurCilla

Yikes, vilket dåligt humör jag varit på hela helgen :-( Ett riktigt surkart!
Städa och tvätta är väl inte det roligaste och ingen humörhöjare för min del i alla fall. Inte att bråka med barnen om städning heller :-/

Shopping brukar vara kul och vi fick inhandlat en tv till Idas rum, lite träningskläder till Tuva och faktiskt lite nytt till mig också. Och att handla mat kan också vara kul men så erbarmligt tråkigt att försöka hitta på mat som alla kan tänka sig att äta. Tur att jag fick maken med mig till Maxi så gick det både lite smidigare och snabbare :-)

Stackars karl att ha en sån fru med så tråkigt humör! Tur att det inte alltid är så då :-)

Fick muntra upp oss med lite efterrätt, eller till och med två, när Ida gjorde en egen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar