lördag 17 maj 2014

På date

Efter en period med mycket jobb och kringaktiviteter börjar jag komma på banan igen och har en ledig helg, hyfsat ledig i alla fall. ;-) Ida och maken är på fotbollscup och jag och de andra två får klara oss själva.

Igår blev det premiär! För att gå på afterwork, haha! Trots att jag närmar mig fyrtio kan jag inte komma på att jag varit på aw nånsin, men nu så, fick vi till det. Halva gänget från jobbet hade möjlighet att hänga på och vi gick till Folkets och hade trevligt. Tog en favorit i repris och drack Den med rabarber och yoghurt. Smakar så bra och doftar så gott med riven kanel på :-)


Och idag chockade vi oss själva tror jag. Trots att de andra drog på cup tidigt tog resten av oss sovmorgon till halv åtta. Jag som sällan sover längre än till halv sex. Trevligt värre!
Och i det sköna vädret intog vi frukosten på altanen. Jag bytte en drink mot en annan ;-)


Och byte ut daten med kollegorna mot en date med.....
Spindelmannen (?!) och hans syster ;-)


Funderar över dagen och tänker att idag ska vi inte göra många knop. Får se hur det blir med en aktiv tvååring och en åttaåring som ska spela fotbollsmatch :-)

Ha en underbar dag i solen alla! 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar