tisdag 25 juni 2013

Sommardagar

Åh, vilka härliga dagar det har varit! Strålande sol!

Idag fick vi till och med till en långpromenad, maken och jag. Och sol på altan. Lasagne till middag. Barnen har lekt med kompisar. Kvällslekar. Och nu blir det övernattning här :-) Got to love summer!

Jag har lite svårt att komma fram till vad vi vill med vår trädgård. Nu går vi och väntar på att gräsmattan ska bli återställd efter att de grävt ner nya fjärrvärmerör. Sen vill jag plantera några syrenbuskar så att vi får lite mindre insyn. Men sen vet jag inte. Med rabatter och så. Gärna en mur på framsidan men vet inte om jag känner för att lägga ner dem pengarna. Men jag älskar alla blommor som kommer upp i gräsmattan när vi låter bli att klippa gräset där. Och i stället låta det bli en äng. I år har vi upptäckt att vi har smultron i gräsmattan också. Det doftar ljuvligt!




Avslutade dagen med lite efterrätt :-)
Vackra barnen! Mumsar marshmallows.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar