söndag 13 april 2014

Hemmafix och galenskap?

Varje helg=lite hemmafix. Idag Ikea- och Bauhausbesök. Resulterade i en blandare, ett badrumsskåp, en lampa, några ljus, lite rör, några kuddfodral och en överraskning till Tuva ;-)



Men skulle behöva lite tips och smakråd. Vad ska vi hitta på med den vita väggen bakom soffan? Sen har vi en vit vägg till höger. Jag har inga bra idéer! Är det någon som kan inspirera mig med sina idéer?
Samma med toaletten nere i källaren. Hur ska man fixa så att man slipper insyn. Gardiner? Upphängning? Insynsskydd av filmjölk? Hit me!


Sen undrar jag ju ibland om jag inte är lite knäpp?! Har kört in huvudet i en garderob samtidigt som jag tittar på film... Varför inte organisera alla lakan en söndagskväll efter kl 22?!
Haha! Ja det är tur man inte är som alla andra, då skulle man ju kunna titta på en film i lugn o ro ;-)
God natt alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar