tisdag 15 april 2014

Vilken dag!

Så omgiven av omtänksamma människor. Min kära man allra främst. Nog för att han är lite glömsk och dagen innan undrar vad det är för speciellt med dagen efter men han kan få en att känna sig uppvaktad, uppskattad och älskad. :-)
Lite blommor och en hejdundrande födelsedagsmiddag! Vad sägs om oxfilé, sparris, lök, champinjoner mm. Som han fixade till! Och så gott det blev :-)
Och jag fick under tiden chansen att prata med fina fina Jennie, som jag inte träffat på alldeles för länge. Vi bubblade och kunde nog pratat hela natten. Så härligt! Att vi äntligen kunde få till att ses! Så glad! :-)


Och jag bli helt rörd av alla som tar sig tid att lämna en hälsning på Facebook, skickar meddelanden och sms, ringer och Skypar! Och alla kramar på jobbet! Tack alla för att ni får mig att känna mig speciell!

Vaknar upp till en ny dag, glad och lycklig! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar