söndag 16 december 2012

Kökstjänst

Så här blev resultatet! Funkar det? :-) Är jättenöjd med färgen! Tjejerna tyckte jag såg ut som en kille ;-) och jag upptäckte när jag duschade att det var väldigt kort, nästan ingenting kvar att tvätta, haha! ;-)

Idag har jag stått i köket i stort sett hela dagen. Frukost, lunch, julgodis, kalops, saffranskorpor, mellis, disk, plocka in matvaror, sanera efter pepparkakshusdekorering och kvällsmat. Shit, det tog liksom aldrig slut! Ändå var jag sugen på att prova att göra godis en gång till eftersom jag (som jag brukar) misslyckases med det gång nummer två också.

Men nog får vara nog och jag drog och tränade i stället :-)

4 kommentarer:

  1. Färgen, men framförallt frisyren passar dig jättefint! Lite tuffare och lite modernare. Tänk om jag hade lika mycket mod som du... :-) kram Benthe

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!! Det känns helt rätt :-)
      Tror nog att du har det inom dig!! Det är bara att släppa på spärrarna!! Go for it :-)
      KRAM

      Radera
  2. Jättefin frisyr och härlig färg. Jo det funkar!!! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag är fortfarande nöjd med det :-)
      KRAM

      Radera