lördag 29 december 2012

När man vill drömma sig bort

Här händer det mycket fast jag inte tycker att jag gör någonting. Känner mest att jag tycker synd om mig själv. Jag blir en dålig mamma utan tålamod :/ Jag fick nämligen ett skov av mina eksem på julafton. Ett rejält skov. Har utslag över hela kroppen. Värst på fötterna. Som vanligt. Har svårt att gå. Har svårt att ha på mig skor. Har ont. Det kliar. Och jag river. Äter klådstillande så inåt helsicke men den här första tiden hjälper det knappt alls. Känns som huden "brinner". Huden är jättevarm och jag går omkring och fryser inombords. Satan vad jag ogillar det här!! Vill bara skrika!! Vill verkligen inte...
Men men... Det är bara att acceptera...


Är väldigt glad att jag att hann med att träffa de här fina pinglorna när vi var hemma och hälsade på hos mamma och pappa! :-) Ber om ursäkt för bilden goa ni. Kameran är verkligen inte bra :/


På vägen hem stannade vi på Ikea i Örebro. Joel älskade köttbullarna och fick tom glass till efterrätt :-)


När vi kom hem skulle tjejerna absolut baka de här... Som de tjatade sen jag vann dem i julklapps-spelet :-) (Fattar inte varför bilden inte går att rotera... skyller på kameran igen)


Lilleman hittar på bus dagarna i ända och är inne i en riktig mamma-period. Men när han får tag i tjejernas ds då blir han fokuserad till tusen.

Men vet ni vad jag har gjort idag?!?! Jag bokade en resa. Till hela familjen. Dan efter skolavslutningen åker vi!!! Borta en vecka. Ville gärna längre men vi är inte de som har mest gott om pengar ;-)

Längtar redan!!

2 kommentarer:

  1. Juste hotell! Det blir perfekt för er! Hoppas eksemen är bättre och att ni får en fin nyår i Kristinehamn . Kram syster

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för omtanken!
      Ja, jag tror det där blir riktigt bra!! :-)
      KRAM

      Radera