torsdag 10 januari 2013

Älskade familj

Så härliga de är! Alla tre står och dansar framför spegeln på morgonen :-)
Tjejerna samtidigt som de borstar tänderna och han står där för att vara mitt i smeten. Goa ungar! Älskar dem så!

Och en sån fantastisk man jag har. Varenda dag när jag kommit hem den här veckan har maten varit färdig, barnen glada och huset i ordning. Hur gör han?!?! Måste ha världens bästa man :-)

Nu är det inte så här härligt jämt men nu är det det. Och då njuter jag. Och delar med mig.
Puss på er älskade familj! Älskar er alla, var och en. <3

4 kommentarer:

  1. Hemma igen efter lång och skön ledighet utomlands. Tack snälla för det fina julkortet. Härligt fina ungar! Kram från kusifinen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt med semester!!! Välkomna hem :-)
      Kram fina kusin!!

      Radera
  2. Härligt!! Det är du såå värd! Ni är ju bäst, alla 5 <3 KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så härligt!! Så kan jag ha det ofta :-D Kram till fina du!! Och hälsa hela härliga familjen :-)

      Radera