fredag 18 januari 2013

Veckan är slut, helgen är här

Å, så skönt! Arbetsveckan är över och det är helg :-D Har haft en bra vecka, en riktigt bra vecka.
Har kunnat komma igång på riktigt och få igång hjärnan, börja tänka kreativt, fixa sånt som inte hinns med när möten rullar på i en rasande fart. Försöker bygga upp en kommunikationsstrategi så att det kommer mer naturligt framöver. Att saker och ting blir självklart och inte kräver ett jättearbete. Det känns jättebra att få skapa med hyfsat fria händer.

Vi avslutade veckan med en lunch för våra nya kollegor som tog sin examen idag. Det var en härlig avslutning på veckan, att få se förväntan, den lilla osäkerheten och nyfikenheten hos de nya sjuksköterskorna. Fick en känsla av att komma ihåg vad jag kände när jag själv på väg till examinationen, till mitt första jobb. Det var kittlande :-)

Har tyvärr varit tvungen att ta kontakt med Telenor flera gånger den här veckan. :/ Felaktiga fakturor, lögner vid försäljning och undanhållande av information trots frågor. Kan säga att jag är inte nöjd. Känner mig oerhört lurad...

Men nu är det fredag och vi har en helg framför oss. Inga planer och vis av erfarenhet kan det gå hur som helst. Vi får se imorgon! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar