söndag 24 juni 2012

Allt ok!

Allt verkar ha gått bra. Lilleman har varit som vanligt på kvällen och inte visat några tecken till hjärnskakning eller liknande. Kommer ju att fortsätta kolla honom, han vaknar ju fortfarande nattetid och ammar.
Foten verkar vara ok. Kan gå på den. Det ömmar och är lite svullet över fotknölen och det blev väl en rejäl stukning. Löpningen får jag väl ta det lite lugnt med ett tag gissar jag. Men promenaderna borde jag kunna fortsätta med.

Det var uppskakande. Jag trodde verkligen inte man kunde tappa sin bebis. Trodde att man höll i sitt barn för allt vad man var värd och förstår inte hur kroppen och hjärnan reagerade?! Men jag fick lära mig nått idag... tydligen :( Man känner ju sig inte som en topp-A-mamma direkt...

Åt gott ikväll. Grillad lax och sallad. Till och med Joel smakade och tyckte det var gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar