söndag 6 maj 2012

Back to the 80´s

Åh, så kul jag har haft! Och så trevligt det har varit sen :-) Dans, dricka, bubblor och goa tjejer. Tror vi kommer få jättekul på bröllopet. Gårdagen hade ju 80-tals tema. Kläder, musik och hår haha!! Kommer ni ihåg dansstegen på discona?? Det gjorde vi! :-D
Blev så full i skratt när jag satte mig i bilen och åkte hem vid 16, då spelade de Flashdance på radion. :-D Det var lite av ett centralt tema igår. Och de fortsatte med 80-tals låtar och jag, jag sjöng som en galen tupp!! Så kul det kan vara att vara iväg på tjejhelg och köra bil helt solo :-)
Ska se om jag kan få tag i några bra kort. Min lånetelefon (de hade ju inte lyckats laga min utan den fick återvända till verkstan) tar bara skitkort, men ni får hålla till godo med de här ;-)


Härliga vännen som alltid bjuder på sig själv

Får håret våfflat, för så gjorde vi förr ;-)

Redo för party ala 80!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar