tisdag 8 maj 2012

Osmart

Ja det är jag ibland. Att åka till affären utan plånbok är osmart. Speciellt efter att man skyndat sig för att passa in med skjutsningen till skolan, hunnit ta på Joel kläder och fått i honom gröt och därmed slippa åka hem efter lämningen och komma till affären och panta alla burkar och där komma på att man glömt plånboken. Ta ur Joel ur kundvagnen, sätta in honom i bilen, backa ut och åka hem igen då. Tur för mig att jag var på bra humör :-)
Och Joel också! Så här lycklig kan man vara efter att ha ätit hallon och banan och får leka med en rosa påsklämma.
Strålande sol idag, lite kyligt dock.
Fick lyssnat på lite föreläsningar men jag har begärt och fått uppskov. Har inte hunnit med studierna under de veckor som gått. Måste återigen lägga in lite "hårdläsning". Jag vill så mycket... Kände för att springa idag men efter all läxläsning, matfix och en extra sväng till affären så var klockan redan 9. :-( Ville ju i det fina vädret. Fortsätter försöka få ihop några planer för vår semester men det går så där... Vill mycket här också men det ska vara genomförbart och till en rimlig kostnad. Har några tankar men gillar inte riktigt känslan innan det blir bestämt, jag velar så mycket och maken är inte den som är helt klar med vad han vill ;-)

2 kommentarer:

  1. Vilken härligt bild på Joel! Vi har nog för övrigt en del fina bilder från dopet som ni ska få vid tillfälle!
    Ni vet att ni får låna huset i sommar alt. komma hit och hänga med oss. Vi är hemma v. 28 och mån-tors v. 29.
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi kanske gör båda! Passa er ;-)
      Ev tar vi en sväng till Stockholm v 27 och då skulle det vara jättebra att kunna låna huset nån natt men kan säkert tänka oss komma och hälsa på några dar v 29 också :-)
      Kram

      Radera