torsdag 3 maj 2012

Planeringsdagar

Haft två riktigt bra dagar i Stockholm med styrelsen för Vårdförbundet avdelning Västmanland. Vi har besökt AFA försäkring och TCO. Hört om vad AFA kan hjälpa till med och vad de stödjer för intressant forskning. Jättespännande! Hos TCO diskuterade vi jämställdhetsfrågor och vad organisationerna gör i frågan. Också intressant och jag blir inspirerad att börja med en massa saker. Planen är att börja arbeta i augusti och dela föräldraledigheten med maken :-)

Fick ett mess idag om att min telefon är på väg från verkstaden. Hoppas att de kunnat åtgärda den och att den funkar som den ska. Är innerligt trött på lånetelefonen som tar gräsligt dåliga kort och har en touchskärm som inte funkar ordenligt. När min egen telefon är tillbaka är det väl bara det man ska installera om allt och ladda hem allt igen. Men men, funkar den så är jag glad...

Nu är jag trött som en lärka tänkte jag skriva men det blev ju fel, så så trött är jag ;-) Välling till Jolle och sen sova, det låter som en plan, en skön plan!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar