söndag 15 juli 2012

Årets första kantarellfångst

Så kan det gå om inte haspen är på! Eller om man släpper i väg maken till skogen ;-)


Gjorde ett röj här hemma på förmiddagen och fick igång tjejerna också. Så nu ser det lite bättre ut men långt ifrån ordentligt städat, men se det skiter jag i. Orka storstäda! Får bli en annan gång.

Tog en vända på stan för presentinhandling (och lite mer reashopping). Tjejerna ville till Panduro och jag kollade klädaffärerna. Slängde hälften av mina toppar när jag röjde idag och insåg att jag bara har svart och vitt i garderoben. Försökte göra något åt det men det gick inge bra ;-) Men hittade solglasögon, kalsonger (halva reapriset på JC, gillas) och sockar.

Och så fick jag till första löpturen sen jag stukade foten. Och det kändes bra! 5 km blev det :-)

1 kommentar: