torsdag 19 juli 2012

Ullared

Nu har vi shoppat loss. En massa kläder, saker och grejer hade vi med oss hem. Om det är några fynd vet jag inte ;-)
Det gick förvånansvärt bra med tjejerna men efter tre timmar började de tröttna o ville gå ut. Då hade vi inte tittat på vinterkläder än eller på kläder åt mig. Men jag hade inte ro att titta eller prova men fick i alla fall med mig ett par löpartights, två bh:ar och tre par trosor :-D Hur funkar det ?!
Hittade overall åt Joel och kan tipsa om att de hade jättemånga urfina piketröjor till pojkar. Ska visa ett kort när jag får telefonen att funka som den ska.

Och så sprang jag på en gammal danskompis och en skolkamrat utanför. Så skoj!

På kvällskvisten följde jag o Tuva med pappa/morfar ut i skogen o letade svamp. Och jisses sicket öga för svamp hon har den lilla! Hon kanske ska följa med sin far ut i svampskogarna hemma? Eller kanske inte... Med deras bådas svampögon kanske vi fick starta försäljning av svamp hemma ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar