söndag 23 september 2012

Allt fixat!!

Har fått till en effektiv dag! Tack vare goa barn, en uppmärksam make och en massa energi :-)
I stort sett allt jag nojjade över i morses är fixat. Bortprioriterat blev garderoberna. Och golv kollar vi senare i veckan. Men all fallfrukt är uppplockad. Sängkläderna tvättade (våra i alla fall, får ta tag i barnens imorgon). Kläderna är sorterade och placerade där de ska vara. Har pratat med de som skulle pratas med (fastän mamma hann ringa innan jag gjorde det). Toaletten är städad. Och sprungit har vi gjort båda två. Och mat har vi fått i oss. Och barnen har varit glada och hunnit leka med kompisar. :-)

Jag kan vara nöjd med dagen! Vilket teamwork!

4 kommentarer:

  1. Härligt!!! Ibland blir det bara så bra... =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. JA! Maken hade bra koll och idag har vi inte fixat i tvättstugan någonting. Det behövde fokuseras på övriga huset just idag :-)

      Radera
  2. Bra jobbat! Visst är det skönt när man får mycket gjort en helg! Love it! Vad fint det blir i tvättstugan! Tyvärr blev vår helg sådär- T blev matförgiftad och låg hela helgen, jag dunderförkyld och G har fått ont i öronen = inställt op imorgon. Men vi är glada att det kom denna helg eftersom vi ska till Vara och GBG nästa helg. Dock orkade jag med shopping med svägerskor och svärmor och det var lyckat!

    SvaraRadera
    Svar
    1. OJ! Vad hade han fått i sig då?! Fy så tråkigt :-(
      Och så tråkigt med förkylning och inställd operation. Men det går ju att göra vid annat tillfälle också. Mår I ok?

      Hoppas verkligen nästa helg blir bättre!! KRAM till hela familjen!!

      Radera