torsdag 8 november 2012

Egentid

Två tjejkvällar på raken! Som jag behövde det. Träffa lite tjejer, i samma läge i livet. Olika problem, ungefär samma glädjeämnen. Tack älskade make för att du gör det möjligt!

Har haft två bra dagar på jobbet. Innan det två lediga dagar. Men lagom mycket göra. Om nu fyra maskiner tvätt på en dag kan kallas lagom ;-) Men det var det. För jag gick hemma och grejade. I myskläder. Och ville inget annat. Och så en långpromenad på tisdagen. I solskenet.
På jobbet har jag också haft lagom mycket att göra. Datorn håller på att haverera men den felaktiga (fasta) telefonen har börjat fungera igen. Löste dataproblemet med att ta vår bärbara utbildningsdator som inte hänger sig och som inte tar 3 minuter per sida att öppna. Bra att det finns lösningar! Hoppas bara det kan komma till en långsiktig lösning också :-)

Imorgon är det fredag och för ovanlighetens skull arbetsdag för min del. Ska samla ihop och avsluta veckans arbete. Sånt gillar jag. Sen blir det partaj i helgen. Tuva fyller år och halva släkten kommer och firar. Sen är det barnkalas på söndagen men det kör vi på leklandet. Och så farsdag också på söndag!

Hoppas ni får en skön helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar