onsdag 21 november 2012

Överraskning och billigt gilla

Hoppsan! Sa jag idag när jag loggade in på facebook och såg Vårdförbundets uppdatering. De hade länkat till mitt inlägg om medlemskap. Kul men överraskande :-)

Fått till en bra dag på jobbet idag. Hade ett medlemsmöte på röntgen och känner på det stora hela att jag ligger ganska bra i fas. Kanske är jag snart helt i fas så att jag kan börja få en struktur på kontoret. Sortera in papper och böcker där de ska vara. Få upp gardiner månne?!

Hemma var det snabba puckar dock. Maten var färdiglagad när jag kom hem och sen blev det till att rakethandla. En storhandling. Inför dotterns födelsedag och firande med släkten i helgen. Det är inte att leka med ;-) Jag sprang igenom affären! Maken och dottern skulle på fotbollsträning så det var därför det var bråttom. Men nu har jag däckat i soffan. De två minsta sover o den stora har skypat och inte hunnit somna ännu. Jag somnar väl också snart...

Men dagens gilla får bli att köpa två blöjpaket för 51 kr. :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar