tisdag 27 mars 2012

Häxan Surtant

Varit rastlös o på surigt humör idag också. Vet inte varför... Det är ju ganska svårt ändå att vara sur o tvär så länge eftersom man har en liten sån här goding :-)

Tog i alla fall tag i mig själv och ringde några samtal som måste ringas. Sen struntade jag i storhandlingen o tog bara en liten. Får tro att vi klarar oss några dagar i alla fall.
När jag kom hem bakade jag blåbärsmuffins åt tjejerna och Tuva och hennes kompis gick på picknic :-) Ida o jag fikade, pratade och gjorde läxor. Det var lite mysigt och eftermiddagen o kvällen blev betydligt roligare än förmiddagen :-)

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Har just bakat blåbärsmuffins, du inspirerar mig! Kram Karin H

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha!! Vad kul! Hoppas de blev uppskattade. Det blev de här :-)
      KRAM

      Radera