fredag 9 mars 2012

Helgen är här

Satt uppe till tolv igår och putsade på svaret på inlämningsuppgiften som skulle vara inne förra veckan. Den som jag begärde uppskov med. Men helt plötsligt fick jag syn på en felaktig tanke i mitt svar och helt plötsligt fick jag inte ihop det. Det var bara att lägga ner.
Körde igång efter att tjejerna cyklat iväg till skolan. Efter ca 2 timmar skickade jag iväg det. Så glad jag blev när jag kom hem efter att ha skjutsat maken på afterwork och yngsta dottern på disco och läsa att jag fått godkänt! Till och med ett "Bra jobbat!". Så kul när man har slitit :-)

Ja, vi myser lite på egen hand, Joel och jag. Även den äldsta dottern är på roligheter. Lite förfest och sen disco för hennes del också. Men det blir inte långvarigt. Snart ska den yngsta hämtas hem ;-)

Skickar med lite bilder från igår när syster matar bror med palsternacka. Och oj så gott det var! Han slukade det. Och syrran matar med inlevelse :-)


Han har fått testa lära-gå-stolen också. En riktig höjdare!


Filosoferar lite så här en fredagskväll... Ibland känner man sig som världens mest lyckligt lottade person. Kunna få pussa på de där mjuka bebisläpparna och få en dreglig puss tillbaka. Nästa stund känner jag att livet bara går så fort och att jag inte hinner umgås med vänner som jag skulle vilja, livet bara rusar på liksom. Kan man hejda det lite?! Sorry alla vänner som jag vill träffa men inte riktigt lyckas få till att bjuda hem. Ni ligger mig otroligt varmt om hjärtat och vi ses alldeles för sällan. Veckorna går så fort och plötsligt är helgen här... och redan över. Vad hände liksom??
Många kramar och tack för att ni finns kvar i vårt umgänge i alla fall!

1 kommentar:

  1. Stora killen!!! Äter mat och kör redan med gå-vagnen.
    moster

    SvaraRadera