torsdag 22 mars 2012

Promenaddate

En trevlig date med mammorna idag igen :-) Tog en rejäl promenad tillsammans och sen åt vi våra matlådor och fikade lite. Mm, vad man njuter av vårvärmen i goda vänners lag då :-)

Fick investera i lite vårleksaker idag, hopprep, långhopprep och gatukritor. Tjejerna är ute hela eftermiddagarna och en lång bit in på kvällen och leker, hoppar och ritar. Det är inte riktigt lika kul att gå in och städa som var uppdraget idag...

Vet inte riktigt vad det har varit med min lilla skalle de senaste dagarna. De två föregående dagarna har jag lyckats få huvudvärk när jag sover på natten, så att jag vaknar med huvudvärk. Idag slapp jag vakna med det men fick sen huvudvärk fram på eftermiddagen i stället. Tråkigt men man kan ju inte sluta greja för det, man kör ju liksom på ändå ;-)

Imorgon har vi 5-månaders besök inplanerat på bvc. Sen blir det date med maken. Det ser jag fram emot! Har hittat ett ställe som har sushibuffé. :-)

Nehepp! Nu säger vi godnatt från den här familjen :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar