söndag 18 mars 2012

Omstart

Inga gardiner nedtagna än och inte heller sängarna har fått nya sängkläder :-(
Det var ju planen för lördagen men vaknade redan vid 2 med superont i magen sen låg jag hela dagen. Sov, vände på mig och sov, tittade på tv:n och sov. Sicken skitdag!!
Tjejerna var rastlösa och maken fick ha Joel hela dagen. Var hos mig korta stunder för att äta bara. Men nu mår jag bättre! Var dock tvungen att kliva upp vid 5 för att jag hade så fruktansvärt ont i ryggen av att ligga nästan en hel dag och sen sova med Joel bredvid sig i sängen.

Ta tag i den här dagen istället. Tjejerna vill göra något... Gärna Arosfortet. Men det är inte deras föräldrar upplagda för. Och har inte kosingen till heller. Gick ju åt en del på skidåkningen. Kanske vill de hjälpa till att byta gardiner med mig?! Hm, skulle inte tro det va? ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar