onsdag 15 augusti 2012

Att lära sig att gå

Sorry för dålig ljus- och bildkvalité...



Nu ser ni! Han går en bit med sin lära-gåvagn. Och sätter sig ner så ordentligt. Han ramlar inte bakåt. Har sagt det tidigare och får väl säga det igen. Han börjar bli stor!

Jobb idag igen. Fortsatt med it-problemen, inte lösta än. Skrivbordet, började funka igen, glappkontakt?! Haft några medlemssamtal, om tråkiga anställningsavslut och trevliga anmälningar till medlemskryssningen. Fixat med anmälningar till Blodomloppet, där Vårdförbundet är samarbetspartner eller kallas det medarrangör? Försökt ta reda på hur jag ska få ett nytt kort så att jag kan komma in genom dörrarna på landstinget och skickat in mitt schema så att jag får rätt lön framöver. Och lite till...
Japp, lite att pyssla med :-)

Fotboll för tjejerna ikväll och jag var hemma med en trött Joel. Trots att han är trött har han svårt att komma till ro och somna. Men positivt var att det var inte ett uns av gråt vid läggningen idag. Men nu är jag stört-trött, så nu gör jag kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar