tisdag 7 augusti 2012

Jobbdag utan bebis

En första riktig dag på jobbet. Känns helt ok! Har inte saknat mini hela tiden utan även tyckt det var skönt att kunna fixa saker i lugn och ro ;-) Har ett bra jobb. Kan göra som alla "experter" rekommenderar och inte gå ut för hårt och i stället trappa upp med arbete.
Idag har jag försökt komma ihåg lösenord, anmält mig till en utbildningsdag, ringt en medlem för att lämna lite löneuppgifter, kollat av avdelningens e-post mm. Även försökt klura ut nått smart sätt att underlätta vårt arbete vid datorerna, det fungerar inte alls bra längre. Vissa datorer saknar office-paket, på de flesta går det inte att skriva ut, går inte att logga in på vissa datorer. Det blir ännu svårare när vi inte kan fixa sånt själva utan måste vänta på tekniker från landstinget. Sånt är inte bra för produktionen och jag får försöka klura ut nått ;-)

När jag kom hem tog vi en skön långpromenad med vagnen, maken och jag. Eller ska jag säga min allra egna Djungel-Jim?! Han fick fatt i en gravid kopparorm som låg på promenadstigen. Såna hade han tydligen under sängen som liten?! Uääk! ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar