onsdag 8 augusti 2012

Härliga återseende!

Tuva har kommit hem igen! Som storasyster har längtat. Hon har gjort fina "välkommen hem"-kort, där hon berättar hur mycket hon tycker om sin lillasyster :-) De behöver få sakna varandra lite.

Allt för länge sen dock sen jag träffade min fina vän Jennie. Vilken tur att jag drog iväg det där sms:et igår kväll och att det passade så perfekt att ses idag! Åt lite mat, strosade i affärer och åt en glass. Men mest pratade vi. Det var som att öppna dammluckorna ;-)

Länge sen jag var på min gamla arbetsplats också. Så idag gjorde jag och kollegan besök på operation. Vårdförbundet har haft det som tradition de senaste somrarna att besöka medlemmar på olika arbetsplatser. Mycket på gång där uppe med ombyggnationer bl.a. Skönt att höra att det verkar ha varit en ok sommar till stora delar :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar