måndag 13 februari 2012

Inte en så bra dag...

Lilleman är ju söt ändå :-)

Hade styrelsemöte inplanerat idag o gick upp för att duscha o göra mig i ordning men fick inse att jag fick backa... Huvudvärk och dåligt med sömn i natt var ingen skön kombo.

Men det är tråkigt att gå här hemma o se allt som måste göras :/ Försökt att låta bli, stängt dörrarna till tjejernas rum o försökt koppla av. Det går ju så där... Förstår inte varför man är så knäpp att man allt för ofta "slår" på sig själv när man inte hinner... "Borde hinna, borde vilja" Kan jag inte bara vara nöjd när jag gjort något? Helt klart något jag måste träna på!

2 kommentarer:

  1. Godmorgon familjen.
    Läser igenom bloggen för de 14 daar vi missat under semestern. Det händer nycket med Joel och flickorna ser jag. Skridskosöndagen ser hur härlig ut som helst. Resan hem gick felfritt o vi paserade Västerås utan att stanna. Svårt men nödvändigt om vi skulle orka bila hem o jobba idag. Vaknade vid 4 så jag gick upp o började läsa bloggar o tidningar.
    Kram mammma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är ju lite svårt att ställa om tiden ;-)
      Vad skönt att ni är hemma igen, välbehållna!!

      Längtar efter att träffa er, hoppas att det funkar att ses vid påsk!

      KRAM

      Radera