fredag 24 februari 2012

Mammaträff

Idag for jag till Stockholm med en av mina mammakompisar. Vi åkte hit för att träffa ett större gäng mammor från hela landet. Vi har träffats via nätet och delar både det ena och det andra :-)
Så trevligt och spännande att träffa alla som kom!

Efter träffen strosade vi runt i lite affärer. Kikade mest på barnkläder. Hur kommer det sig?? Det är roligare att klä dom än mig själv. ;-)

Nu har jag fredagsmys tillsammans med Joel och då kan man välja vad man vill inta, helt utan att någon annan kan tycka till ;-) Och man kan inta det i vilken ordning man vill! Haha!

4 kommentarer:

  1. Mysigt! Vart bor du och Joel?
    Här börjar vi räkna ner inför hemfärd, känns helt ok faktiskt. G längtar efter sina kompisar och vi tycker det ska bli skönt med lite svalare väder...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi bor i gästlägenheten hos Birgitta o Håkan :-)
      Förstår att det ska bli skönt att komma hem! Jag längtade ju hem efter 2,5 vecka när vi var iväg ;-) Vilken dag åker ni?
      Ni är så välkomna hem!
      Många kramar

      Radera
    2. Nu ser jag ju det på bilderna!

      Vi åker torsdag morgon härifrån och kommer hem på torsdag vid 22-23 tiden. På fredag har vi fullt upp med dagisbesök, klippning och tacomys med grannarna. G längtar efter sina kompisar.
      kram

      Radera
    3. Ok, vad skönt! Förstår att han längtar :-) Vi åker till Vika o till Romme. Lite skidor o lite bad :-)

      Radera